کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تشکیل شورای سیاستگذاری برای فرهنگ سازی حوزه فاوا

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت: در راستای برطرف کردن دغدغه های احتمالی موجود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شورای سیاستگذاری فرهنگ ICT با حضور متخصصان، کارشناسان و اندیشمندان این حوزه تشکیل شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا، علی افتخاری در نخستین نشست شورای سیاست گذاری فرهنگ ICT ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تا کنون تلاش های گسترده ای در زمینه های مختلف از جمله فناوری اطلاعات امنیت و زیرساخت های ارتباطی در مجموعه وزارت ارتباطات صورت گرفته است.

وی افزود: ایجاد شبکه ملی اطلاعات در کشور و ایجاد پژوهشگاه ICT در دانشگاه ها از دیگر اقدام های بزرگی می باشد که در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عملیاتی شده است.

وی خاطر نشان کرد علی رغم تلاش های زیادی که در خصوص اطلاع رسانی در حوزه ICT صورت گرفته اما به نظر می رسد تا کنون فعالیت ها در زمینه فرهنگی سازی حوزه فاوا در قالب یک کارگروه منسجم پیگیری و دنبال نشده است.

مشاور وزیر ارتباطات سرعت تغییرات در حوزه تکنولوژی را بسیار بالا دانست و تأکید کرد: با توجه به تغیرات که هر روزه در این حوزه شاهد آن هستیم می بایست برنامه ریزی لازم به منظور آمادگی ورود این فناوری ها به کشور را داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع در نگاه وزیر ارتباطات تصریح کرد: در همین راستا شورای سیاستگذاری فرهنگ سازی در حوزه فاوا با حضور مقام های عالی رتبه مجموعه وزارت ارتباطات، متخصصان و صاحبنظران این حوزه تشکیل شده است.

علی افتخاری با اشاره به کمیته های تخصصی که ذیل این شورا تشکیل می شود گفت: مباحث اصلی در این شورا پس از بحث و بررسی تدوین می شود و پس از تصویب در کارگروهای تخصصی، برای اجرا به مراجع ذی ربط ابلاغ می شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت تهیه پیوست فرهنگی برای طرح ها و پروژه های ICT گفت: پیوست های فرهنگی برای فناوری های وارد شده و یا طرح های در حال اجرا نظیر شبکه ملی اطلاعات می تواند از بروز مشکلات احتمالی در این بخش کاسته و دغدغه کارشناسان و صاحبنظران را برطرف کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15813 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/04/23 تعداد مشاهده: 1583
کلید واژه ها: ,
سافت گذر